Palīdzība



 
Atpakaļ

Kā samaksājams rēķins?

Rēķinus iespējams samaksāt :

  • izmantojot kredītiestāžu (banku) pakalpojumus (internetbankā vai bankas kasē). Tā kā samaksa par saņemtajiem pakalpojumiem ir nemainīga, iespējams izmantot banku pakalpojumu ”automātiskā rēķinu apmaksa”. Noslēdzot līgumu ar banku, katru mēnesi no jūsu konta automātiski tiks veikta samaksa par saņemtajiem pakalpojumiem;
  • izmantojot VAS “Latvijas Pasts” pakalpojumus. Rēķinus iespējams samaksāt arī pasta filiālēs, bet pievēršam uzmanību tam, ka, veicot norēķinus šādi, naudas pārskaitījumi var aizkavēties.

SVARĪGI!!!

Veicot rēķina samaksu, kā informāciju saņēmējam lūdzam norādīt rēķina numuru. Piemērs: IS01020-1209

Maksājumus veikt mūsu norēķinu kontā: LV27HABA0551004203705, AS Swedbank

Kad samaksājams rēķins? 

        Ikmēneša rēķins tiek sagatavots mēneša pirmajās dienās un piegādāts līdz 10. datumam. Rēķins  ir samaksājams līdz attiecīgā mēneša 24. datumam. Ja vēlaties, varat veikt samaksu par vairākiem mēnešiem uz priekšu. Šajā gadījumā Jūsu ikmēneša rēķinā samaksājamā summa būs ar negatīvu (–) zīmi.

        Ja paredzat, ka nevarēsiet veikt savlaicīgu rēķina samaksu par iepriekšējo periodu, lūdzam brīdināt mūsu darbiniekus pa telefonu 6312 5942.

Kā saņemt rēķinu?

        Rēķinu varat saņemt pa pastu un/vai e–pastu. Rēķina saņemšana pa pastu ir maksas pakalpojums (Euro 0,71 par vienu rēķinu).
Saviem klientiem piedāvājam rēķinu saņemt e-pastā. Elektroniskie rēķini tiks nosūtīti uz Jūsu norādīto e-pasta adresi PDF faila formātā. Šis ir bezmaksas pakalpojums.
Lai rēķinu varētu aplūkot, datorā jābūt uzstādītai Adobe Reader programmai, kuru varat lejupielādēt, izmantojot šo
saiti.